tel.: (63) 242-15-69

e-mail: sekretariat@przedszkole25-konin.pl

adres: 62-510 Konin, ul. Kosmonautów 4A

ETR Tekst łatwy do czytania2  

Przedszkole Nr 25 „BAJKA” w Koninie usytuowane jest przy ul. Kosmonautów 4 A w Koninie.

1. Do budynku prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy Kosmonautów 4 A.
2. Przedszkole jest ogólnodostępne w godzinach pracy. Aby dostać się do budynku, należy zadzwonić dzwonkiem usytuowanym na wysokości ok. 140 cm(po lewej stronie drzwi).
3. Budynek jest dwupoziomowy i podpiwniczony.
4. W budynku na parterze znajduje się korytarz. Aby dostać się na korytarz 1 piętra należy pokonać 22 schody.
5. W budynku nie ma windy, pochylni, podjazdów, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych itp.
6. Łazienki nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
7.W odległości 30 m od budynku znajduje się parking miejski z wydzielonymi 2 miejscami dla osób niepełnosprawnych.
8. W budynku nie ma zakazu wstępu z psem asystującym.
9. Brak możliwości skorzystania z tłumaczenia języka migowego na miejscu lub online.